...of bel uw gemeente: (078) 635 1200

gemeente cms voor website en intranet

TYPODAM

gemeente cms

alterNET Internet B.V.

Langesteijn 124
3342 LG Hendrik-Ido-Ambacht
(078) 635 12 00 

Locatie

VIND Antwoord voor TYPO3

Vraag Antwoord Combinaties (VACâ??s) zijn onmisbaar voor een efficiënte afhandeling van vragen aan uw Klant Contact Centrum (KCC), bij de balie en op uw website. Met VIND Antwoord beschikt u direct over een oplossing waarmee u de effectiviteit van uw KCC kunt vergroten en kosten kunt besparen. Bovendien helpen wij u met de implementatie van VIND Antwoord, training van uw medewerkers en de monitoring van uw KCC.

Starten met VIND Antwoord
VIND Antwoord bevat ruim 1200 VACâ??s voor gemeenten, waarmee uw medewerkers direct aan de slag kunnen. Zo beschikt u snel over een uitgebreide en actuele kennisbank. Uiteraard kunnen wij u ook helpen met het aanvullen van gemeentespecifieke VACâ??s. Onze VACâ??s zijn beschreven volgens de door ICTU vastgestelde richtlijnen en uiteraard kan onze redactie uw medewerkers helpen met het aanvullen van gemeentespecifiekeVACâ??s zodat u snel kunt starten.

Gebruiksvriendelijk
Gebruiksvriendelijkheid is van belang bij zowel de implementatie als in het gebruik. Voorkom langdurige installaties, risicoâ??s en hoge kosten en ga direct aan de slag: VIND Antwoord wordt aangeboden als Software as a Service (SaaS). De zoekinterface is laagdrempelig en gebruiksvriendelijk. Uw medewerkers kunnen zoeken op trefwoord en vinden gerelateerde VACâ??s (met kort en lang antwoord). Ook is het mogelijk om een adres, vraagboom of formulier als antwoord toe te voegen.

Maken en beheren van VACâ??s
VIND Antwoord heeft een koppeling met de VIND Producten- en Dienstencatalogus. De VACâ??s worden daardoor automatisch aangepast zodra zich in de productbeschrijving een wijziging voordoet. Daarnaast is het mogelijk om eigen VACâ??s toe te voegen. Ook is het mogelijk om een beheercontract af te sluiten zodat wij periodiek met uw KCC-medewerkers de gemeentespecifieke VACâ??s actualiseren. U stelt zo uw medewerkers in staat om snel en eenduidig antwoord te geven op vragen. Uw content blijft uniform, eenvoudig te beheren en daardoor actueel.

VIND Antwoord in meerdere kanalen (KCC, Balie en Website)
De VACâ??s binnen VIND Antwoord kunnen via verschillende interfaces worden gepubliceerd. Naast de interface voor het KCC is een webinterface en een balieinterface beschikbaar voor gebruik op de website of achter een fysiek loket. Hiermee zorgt u ervoor dat alle gebruikers en doelgroepen optimaal worden bediend.

Lage kosten en een flexibele oplossing voor uw informatievoorziening
De vragen en antwoorden kunt u naar eigen inzicht aanpassen in de beheerinterface. U hebt de mogelijkheid om per kanaal (internet, balie en telefoon) versies van teksten te verfijnen, waarmee wordt aangesloten bij Overheid heeft Antwoord©. U kunt direct kosten besparen op onderhoud: bij de antwoorden maakt u gebruik van bestaande informatiebronnen zoals velden uit de Producten- en Dienstencatalogus, formulieren of adressen.

Meerdere Antwoord loketten
VIND Antwoord is voorzien van een uitgebreid autorisatiesysteem. U kunt vragen naar eigen inzicht clusteren, bijvoorbeeld rond een bepaald thema, afdeling of doelgroep. Zo kunt u meerdere VAC-collecties maken. Bijvoorbeeld voor uw website (rondom meerdere themaâ??s) of Klant Contact Centrum.

Overheid heeft Antwoord©
Het formaat van VIND Antwoord is voorbereid op het landelijk project Overheid heeft Antwoord©. Dit betekent dat VIND Antwoord gebruik maakt van het formaat van VACâ??s dat door ICTU is ontwikkeld. Zo kunt u verschillende versies van VAC´s voor diverse kanalen apart opslaan (website, KCC, balie, etc.) en bestaat de mogelijkheid deze met aparte metadatering te exporteren (naar bijvoorbeeld Overheid heeft Antwoord©). De VACâ??s binnen VIND Antwoord voldoen aan de door ICTU gestelde eisen.

Koppeling met TYPO3
Via de XML-feed is het mogelijk om andere systemen te voeden met actuele informatie. De VIND Producten- en Dienstencatalogus wordt gekoppeld met TYPO3. VIND Antwoord kan op dezelfde manier worden geimporteerd en gepubliceerd. Verder bestaat de mogelijkheid om VIND Antwoord als XML-feed in te lezen in CRM-systemen zoals sugarCRM voor uw KCC. U kunt de VACâ??s ook integreren met de Solr of Indexed Search zoekmachine op uw TYPO3 website.

Implementatie en training
VIND Antwoord wordt ondersteund door onze partners. Wij hebben ruime ervaring met de werkwijze van overheden en de redactie van overheidscontent. Wat kunt u van ons verwachten:
- Starten met 1200 gemeentelijke VACâ??s.
- Redactionele ondersteuning bij het op maat maken van VACâ??s.
- Implementatie van een beheermodel en desgewenst redactie-support.
- Training van KCC-medewerkers in het gebruik van VIND Antwoord.
- Implementatie van 2-lijns ondersteuning via uw beleidsambtenaren.
- Opstellen van complexe scrips voor o.a. WIZ.

VIND: één gemeente, één antwoord
Door VIND Antwoord te combineren met VIND Balie en de VIND Productencatalogus bent u verzekerd van een optimale integratie van uw informatie bij uw balie, op uw website en uw klant contact centrum. Doordat alle content centraal op één plek wordt beheerd is uw informatieverstrekking altijd eenduidig: één gemeente, één antwoord.